نماشویی با استفاده از داربست
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
نماشویی با استفاده از داربست
شنبه 27 فروردين 1401 ساعت 10:11 | بازدید : 57 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

روش های مختلفی برای نماشویی و شستشوی نمای ساختمان وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان به انواع نما با ارتفاع های مختلف دسترسی پیدا کرد. برای اینکه بتوان نما را به خوبی تمیز کرد، باید به سطح نما به طور کامل دسترسی داشت. سه روش پرکاربرد دسترسی به نما برای نماشویی از گذشته تا به امروز، استفاده از بالابر، داربست و طناب است که امروزه رایج ترین آن ها، استفاده از طناب است. در برخی از ساختمان ها که استفاده از طناب و راپل امکان پذیر نیست، می توان از داربست برای نماشویی و شستشوی نما استفاده کرد.

دسترسی به نما با داربست جهت نماشویی

برای شروع کار شستشوی نمای ساختمان به وسیله داربست ابتدا باید به سراغ مجموعه هایی بروید که کار نماشویی ساختمان را با روش های مختلف و با استفاده از ابزار متفاوت انجام می دهند. استفاده از داربست جهت تمیز کردن نما در گذشته بسیار رایج بوده است اما استفاده از این روش در دورانی که ساختمان های بسیار بلند مثل برج ها به تعداد زیاد ساخته شده اند، سخت، هزینه بر و با دسترسی محدود است. اما به هر حال ساختمان هایی نیز وجود دارد که با استفاده از داربست می توان به سطح  نمایشان دسترسی پیدا کرد و عملیات نماشویی را بر روی آن انجام داد. شرکت های ارائه دهنده خدمات شستشوی نمای ساختمان با روش های مختلف قادر به اجرای پروژه هستند. ابتدا میله های داربست تهیه و سپس جلوی نمای ساختمان نصب می شوند، سپس با استفاده از متریال و مواد مخصوص شستشوی انواع جنس نما، پروژه نماشویی اجرا می شود و در انتها میله های داربست جمع آوری می شود.

مزایا و معایب استفاده از داربست

از مزیت های استفاده از داربست می توان به هزینه کمتری که نسبت به استفاده از بالابر دارد اشاره نمود، البته به خاطر قدیمی بودن این روش تجربه افراد در انجام آن نیز بیشتر است. درمورد معایب این روش نیز می توان به خطرناک بودن این روش نسبت به روش های دیگر، زمان بر بودن نصب داربست و دسترسی محدود به نما اشاره کرد. همینطور می توان گفت که این روش نسبت به روش نماشویی با طناب پر هزینه تر و زمان بر تر است. نماشویی با طناب خطرات کمتری نسبت به انجام نماشویی با داربست دارد چرا که نکات ایمنی زیادی در این روش اعمال می شود تا جان کارکنان را حفظ کند.

شستشوی نما با استفاده از داربست توسط تیم کارویس

مجموعه کارویس به علت سابقه طولانی که در زمینه نماشویی ساختمان دارد، به همه روش های تمیز کردن نما آشنایی کامل دارد. نیروی کار نماشویی کارویس با تجربه و سابقه زیادی که در زمینه شستشوی نما دارد، می تواند به راحتی انواع نما را با انواع روش ها تمیز کند و آلودگی ها را از سطح نما پاک نماید.



برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 21
:: باردید دیروز : 31
:: بازدید هفته : 52
:: بازدید ماه : 52
:: بازدید سال : 66
:: بازدید کلی : 1983